Jesienna pielęgnacja skóry z emulsją peelingującą GlySkinCare


Okres jesienno-zimowy to idealny czas na wprowadzenie do pielęgnacji produktów złuszczających. Zabieg złuszczania najlepiej wykonywać w miesiącach, kiedy promieniowanie UV nie jest tak silne, ale nie zwalnia to z konieczności stosowania kremów z wysokim filtrem. Tylko w ten sposób będziemy mieć pewność, że nie nabawimy się przebarwień, a nasza delikatna, w tym czasie, skóra będzie odpowiednio zabezpieczona.

Zabieg złuszczania powtarzam regularnie, raz w roku, właśnie późną jesienią. Stosowałam już kilka różnych produktów tego typu i do tej pory najlepiej działał na moją skórę 5% kwas migdałowy. Tym razem jednak postanowiłam wypróbować coś innego i obecnie stosuję emulsję peelingującą Lotion Lite 5 GlySkinCare, która zawiera 5% kwas glikolowy. W związku z tym, że producent zaleca uprzednie zastosowanie płynu do mycia twarzy, z tej samej serii, w tym wpisie znajdziecie także kilka słów o delikatnym płynie do mycia twarzy GlySkinCare. Jeśli interesuje Was ten temat i moja opinia o powyższych produktach to zapraszam do dalszej części wpisu.

Na początek garść informacji od producenta:

Kluczowym składnikiem występującym w kosmetykach GlySkinCare jest kwas glikolowy, pozyskiwany z trzciny cukrowej. Dzięki jego szczególnym właściwościom możliwe jest złuszczanie martwego naskórka, rozjaśnianie przebarwień, nawilżanie oraz poprawa napięcia skóry. Kwas glikolowy zastosowany w produktach GlySkinCare został poddany procesowi estryfikacji, dzięki czemu zapewniona jest wysoka skuteczność produktów przy jednoczesnej łagodnej pielęgnacji skóry, bez ryzyka podrażnień.*


Skoncentrowany płyn do mycia twarzy, bez dodatku mydła. Skutecznie usuwa makijaż pozostawiając uczucie komfortu nawilżonej skóry. Zawarty w preparacie kwas glikolowy pomaga przywrócić jej naturalny odczyn pH. Preparat może być stosowany przez osoby mające cerę skłonną do podrażnień.*

Płyn do mycia twarzy ma postać białej emulsji, o bliżej niesprecyzowanym zapachu - nie jest on jednak mocno wyczuwalny ani drażniący. Produkt jest wydajny, a opakowanie (pojemność 200 ml) z pompką sprawia, że jego używanie jest łatwe i przyjemne. Regularne stosowanie płynu GlySkinCare sprawia, że skóra jest aksamitnie gładka i miękka w dotyku. Produkt dobrze oczyszcza i nie pozostawia po sobie nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia, które pojawia się często przy stosowaniu tego typu kosmetyków. Warto kupić ten produkt nawet, jeśli nie zamierzamy złuszczać skóry przy pomocy żadnego dodatkowego specyfiku. W składzie znajdziecie także kwas glikolowy, dzięki czemu skóra jest nie tylko oczyszczona, ale odpowiednio nawilżona.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glyceryl Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoglyceryl Ether Sulfonate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Phenoxyethanol, Magnesium Aluminum Silicate, Caprylyl Glycol, Imidazolidinyl Urea, Glycolic Acid, Ethylhexylglycerin, Hexylene Glycol, Alcohol, Sodium Hydroxide, Citrus medica limonum (lemon) Friut Extract.**


Lotion Lite 5 to delikatnie złuszczająca emulsja do twarzy na noc, przeznaczona do cery normalnej lub tłustej.

Korzyści ze stosowania:
- złuszczanie martwego naskórka
- spłycanie zmarszczek
- rozjaśnianie przebarwień posłonecznych, hormonalnych i potrądzikowych.*

Emulsja zamknięta jest w plastikowym opakowaniu (pojemność 100 ml) z pompką, co sprawia, że aplikacja jest łatwa i higieniczna. Produkt ma lekką konsystencję, dzięki czemu łatwo się rozprowadza na skórze i dość szybko wchłania. Emulsja jest bezzapachowa.

Po umyciu twarzy rozprowadzamy emulsję (należy pamiętać, aby przed każdym użyciem produktu wstrząsnąć butelką) delikatnie ją wcierając. Jeśli stosujemy produkt po raz pierwszy zostawiamy emulsję na skórze przez 2 h, a następnie ją zmywamy. Jeśli w ciągu kolejnych 24 h na skórze nie pojawią się żadne podrażnienia możemy bez przeszkód stosować ją na całą noc.
Kwas glikolowy może wywołać łagodne uczucie mrowienia lub zaczerwienienie skóry - tak wyglądają objawy tego, że aktywne składniki preparatu działają. U mnie początkowo pojawiało się delikatne mrowienie, które w miarę stosowania przeminęło.

Należy pamiętać, aby nie stosować preparatu na uszkodzoną skórę oraz aby używać kremów z wysokim filtrem (minimum 30 SPF).

Dzięki stosowaniu emulsji GlySkinCare moja skóra stała się gładka, widoczność porów została już delikatnie zmniejszona, a cera przestaje być poszarzała i bez życia - zniknęły też drobne przebarwienia. Co ważne produkt nie podrażnił mojej wrażliwej i alergicznej skóry. 5% zawartość kwasu glikolowego sprawiła, że ominęło mnie zrzucanie skóry jak u węża, ale początkowo wyczuwalne było jej ściągnięcie i napięcie. Dlatego warto zainwestować także w dobry krem nawilżający.

Skład: Aqua, Glycolic Acid, Cetearyl Alcohol, PPG-11 Stearyl Ether, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Phenoxyethanol, Citrus Lemon Fruit Extract, Propylene Glycol, Hexylene Glycol, Isopropyl Palmitate, Ethylhexylglycerin.

Oba produkty kupicie online na stronie http://diagnosis.pl/.

Znacie produkty GlySkinCare? Stosujecie w swojej codziennej pielęgnacji produkty z kwasami? 

* informacje pochodzą ze strony http://glyskincare.eu/
** informacje pochodzą od producenta i są umieszczone na opakowaniu produktu.

7 komentarzy:

  1. MIAŁAM REWELACYJNY ACZ śmierdzący balsam z tej serii. cudownie rozprawił się z moimi wrastającymi włoskami na nogach. miałam chęć na tonik ale mam obecnie 2 wody różane. emulsja to też ciekawa propozycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam GlySkinCare, ale produkty z kwasami bardzo sobie chwalę. Przygodę z nimi rozpoczęłam kilka lat temu.
    Zapraszam na najnowszy wpis, a w niedzielę- na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam z tych kosmetyków i są bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki ja ze swojej strony polecam miekką wodę z filtra prysznicowego z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak odzyskałem mojego byłego męża ... Tak się cieszę, że mogę podzielić się zeznaniami o prawdziwym rzucającym zaklęcia, który przyprowadził do mnie męża. Mój mąż i ja jesteśmy małżeństwem od około 6 lat. Pobraliśmy się szczęśliwie z dwójką dzieci, chłopcem i dziewczynką. 3 miesiące temu zacząłem zauważać jakieś dziwne zachowanie od niego, a kilka tygodni później dowiedziałem się, że mój mąż widuje się z kimś innym. Zaczął wracać do domu późno z pracy, już nie obchodzi mnie ani dzieci, czasem wychodzi i nawet nie wraca do domu przez około 2-3 dni. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby rozwiązać ten problem, ale wszystko bezskutecznie. Bardzo się martwiłem i potrzebowałem pomocy. Kiedy pewnego dnia przeglądałem Internet, natknąłem się na stronę internetową, która sugeruje, że Dr.Wealthy może pomóc rozwiązać problemy małżeńskie, przywrócić zerwane relacje i tak dalej. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedziałem mu o moich problemach, a on powiedział mi, co mam robić, i zrobiłem to, a on rzucił na mnie zaklęcie. 48 godzin później mój mąż przyszedł do mnie i przeprosił za wyrządzone krzywdy i obiecał, że nigdy więcej tego nie zrobi. Od tego czasu wszystko wróciło do normy. Ja i moja rodzina znów żyjemy razem szczęśliwie .. Wszystko dzięki Dr.Wealthy Powerful Love Spell, które naprawdę działa. Jeśli masz jakikolwiek problem, skontaktuj się z nim, a gwarantuję ci, że ci pomoże. On cię nie zawiedzie. Wyślij mu wiadomość e-mail na adres: wealthylovespell@gmail.com. lub whatsapp go na: +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  6. super wpis, ale nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Na pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostały zadane.

Copyright © 2011 - 2017 NUTTIN' BUT STYLE - KOBIECY BLOG O URODZIE I KOSMETYKACH.

Prezentowane treści mogą zawierać lokowanie produktów, linki afiliacyjne oraz inne formy sponsorowanej obecności marek kosmetycznych.